
W ostatnich latach coraz więcej polskich przedsiębiorstw zdaje sobie sprawę z konieczności budowania silnej marki, która pozwoli im konkurować na rynku krajowym i międzynarodowym. Wdrożenie strategii marki to proces, który obejmuje analizę konkurencji, identyfikację celów biznesowych oraz opracowanie spójnego przekazu, który odda wartości i wyróżniające cechy firmy. Ważnym elementem tego procesu jest także stworzenie atrakcyjnej identyfikacji wizualnej, która pozwoli na łatwe rozpoznanie marki przez potencjalnych klientów.
Opracowanie strategii marki to jednak tylko pierwszy krok w jej wdrożeniu, gdyż kluczowe znaczenie ma także konsekwentne przestrzeganie założeń i wartości marki we wszystkich aspektach działalności firmy.
Firmy według kategorii
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Usługi remontowo-budowlane
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Hodowla i rolnictwo
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Transport dla Ciebie i firmy
Atrakcje turystyczne i noclegi
Baza kursów i szkoleń
Baza organizacji i stowarzyszeń
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci